Presentatie – klantgericht handelen

Deze presentatie is voor velen een harde confrontatie met hun gewoontes en klakkeloos gedrag.

Veelgestelde vragen op weg naar de ultieme klantgerichtheid zijn:Klantgerichtheid 1

  • “Waarom?”
  • “Wat is het nut hiervan?”

Veelzijdig, veel mogelijkheden

Naast vele variabele en spontane zaken die zo’n interactieve presentatie kenmerken, komen vrijwel zeker deze punten aan de orde:

  • Als basis, een ezelsbruggetje dat dé handelswijze biedt bij alle vormen van contact en communicatie.
  • Eén ding is zeker: de relatie blijft voorop!
  • Een makkelijk te onthouden analyse van menselijke types (een ‘typologie’) geeft houvast bij de nodige veranderingen.
  • Verschillende voorbeelden maken het iedereen duidelijk dat de oplossing voorhanden ligt, en dat enthousiasme en originaliteit er kracht bij zetten.

Motiverend!

Deze presentatie motiveert en helpt iedere deelnemer inzien dat ook hij een bijdrage kan leveren aan het vegroten van de klantgerichtheid van de organisatie als geheel.

Een site van WebZenz.