Training – telefoontechniek

Bewustwording

Iedereen gebruikt de telefoon, zowel de vaste lijn als – tegenwoordig – voornamelijk de mobiele telefoon.
Weinigen hebben geleerd hoe ze eenvoudige regels van effectieve communicatie kunnen toepassen om de gesprekspartner te beïnvloeden, om de telefoontijd in te korten… kortom, om meer resultaat met minder tijd te bereiken.
Vrijwel zeker kunt u uw telefoontechniek verbeteren tijdens een telefoontraining!

Thema’s

In deze training van één of meer dagdelenTelefoon 1 krijgt u veel punten om over na te denken en, door ermee te oefeningen, toe te passen:

  • hoe u communiceert
  • de flexibiliteit in uw stem
  • de kracht van de juiste woorden
  • de waarde van beleefdheid
  • eerst de relatie, daarna de informatie
  • omgangsregels
  • telefoontechniek
  • logistiek
  • onderbreken… en onderbrekingen
  • afsluittechnieken
  • verschillende types, verschillende communicatiestijlen
  • telefoon en macht

… en nog veel meer gebaseerd op de ervaringen en inbreng van de deelnemers, en de stijl, diensten of producten van de organisatie.

Dit is een training voor alle niveaus binnen de organisatie.

Actie!

Neem contact op om uw specifieke situatie en wensen te bespreken.

 

Een site van WebZenz.